Cecile Keller

Je hebt gegoogled op Cecile Keller, of je was al op deze website en dacht: wie is die dame eigenlijk? Dat zal ik je op deze plek binnenkort uitgebreider vertellen. Voor nu in een notendop: ooit gewerkt als hulpverlener en (opvoed)trainer en nu alweer een tijd als copywriter. Ik schrijf marketing- en salesteksten voor uiteenlopende bedrijven. Daardoor ben ik gewend om in verkoopprocessen te denken. En ben ik automatisch alert wanneer ik zelf als klant een customer journey doorloop. Of een sales funnel binnenwandel. Noem het beroepsdeformatie ;-))

Diezelfde beroepsdeformatie deed flink zijn werk toen ik laatst een consumentenbeurs en enkele vakbeurzen bezocht. Ik realiseerde me dat als je op een beurs staat, je meer nodig hebt dan alleen sociale en commerciële skills. Er komt ontzettend veel bij kijken. In die zin is het presenteren van een organisatie, start-up of bureau op een expo of beurs een job op zichzelf. Ook voor accountmanagers en medewerkers van de sales-afdeling.

Ik loop nu over van de ideeën die ik verwerk in een trainingsaanbod. Doel van de training is dat beursteamleden in het contact met bezoekers beslagen ten ijs komen. Maar dan echt. Zodat houding en gesprekstechniek tiptop in orde zijn. Zodat ze jullie bedrijf goed kunnen neerzetten. Zodat een beursdeelname meer relevante leads oplevert.

De beurstraining bestaat uit een intake en een workshop. Aanmelden voor een trial kan al. Er geldt een try out-prijs. Jullie hebben dan straks een klaargestoomd beursteam dat onwijs goed inspeelt op de behoefte van de bezoeker. En ik kan m’n aanbod verder finetunen. Deal?