Verkoopstrategie-dag

Verkoopstrategie in 1 dag

Speciaal voor innovatieve B2B-dienstverleners

Bieden jullie een kwalitatief goede oplossing, maar duurt het lang voordat jullie doelgroep daar ook van overtuigd raakt? En gaat er veel tijd overheen voordat de ideale klant eindelijk een akkoord geeft?

 

Nieuwe producten en uitstelgedrag bij de doelgroep

Een fantastisch product verkoopt niet zichzelf. Dat geldt nog sterker voor nieuwe oplossingen. Mensen zijn nog onbekend met het concept van jullie product, methode of applicatie. En wanneer je erover vertelt, krijg je vaak dit soort reacties:

  • “We gaan erover nadenken.”
  • “Interessant; ik kom er over een tijdje op terug.”
  • “Kun je het op de mail zetten? Dan kijk ik er binnenkort naar.”

Maar al die tijd neemt de klant maar geen beslissing.

Lange, voortsudderende verkoopprocessen zijn helemaal niet nodig als je een sterk product in handen hebt. Je kunt ze aanzienlijk verkorten. Het gaat namelijk om wat je zegt, hoe je het zegt en wanneer je het zegt. M.a.w.: met een bepaalde aanpak realiseer je meer verkopen in kortere tijd.

 

Na de verkoopstrategie-dag heb je een aanpak waarmee je:

  1. snel in gesprek komt met beslissers uit de doelgroep
  2. de ideale klant enorm triggert
  3. reacties als “we gaan erover nadenken” zo veel mogelijk voorkomt
  4. vlotter een toezegging krijgt

 

Praktische details

  • De verkoopstrategie-dag is in company
  • De dag is van 10.00 tot 16.00 uur op een locatie ergens in de Randstad of via Zoom

 

Verkoopstrategie-dag boeken

Wil je een goede verkoopstrategie uitstippelen? Of jullie bestaande marketing- en salesproces optimaliseren? Mail naar cecile@ckomma.nl je naam, bedrijfsnaam en telefoonnummer. Ik bel je vervolgens kort om een beeld te krijgen van jullie situatie en om een dag in te plannen.