Referenties

“Zorgvuldig, betrouwbaar en bekwaam. Het zijn ‘slechts’ enkele eigenschappen die van Cecile een absolute zekerheid maken als je haar als copywriter inschakelt voor een grote opdracht.

Van (SEO-geoptimaliseerde) teksten over ICT, makelaardij, gezondheidszorg of onderwijs tot strategisch verantwoorde copy in de werelden van logistics, retail en finance: Cecile raakt snel thuis in de meest uiteenlopende onderwerpen en levert structureel kwalitatief hoogwaardige teksten binnen de termijn van afgesproken deadlines. Dat verklaart waarom Cecile met enige regelmaat middelgrote tot grote opdrachten uitvoert voor Txtra.

Mensen als Cecile heb je nodig in de dynamische, veeleisende wereld van concept en copy. En ja, wellicht net zo belangrijk als alle professionele kwaliteiten van Cecile zijn haar innemende persoonlijkheid én het aanstekelijke enthousiasme: een welkome bonus die de samenwerking nóg aangenamer maakt.”

Toine Kamphuis, docent HU en eigenaar tekstbureau Txtra

 

 

“Hoe zorg ik dat mijn landingspagina’s de juiste doelgroepen aanspreken? Dat was de vraag waarmee ik bij Cecile kwam. Door de juiste vragen te stellen heeft ze me geholpen om daar antwoord op te krijgen gedurende een traject van twee maanden.

Het fijne aan Cecile is dat ze verstand van SEO, copywriting en analytics combineert. Ze weet hoe je dingen moet formuleren om je doel te bereiken.

Haar vragen waren scherp en slim en zetten me op een nieuwe manier aan het denken. Omdat ze me zo diep liet nadenken over mijn doelgroep en doorvroeg, hielp ze me om helder te krijgen wie de doelgroep is en wat dat betekent voor hoe ik communiceer. Onverwacht leidde het traject ook nog tot een paar strategische beslissingen voor wat betreft mijn dienstverlening. Door de gesprekken realiseerde ik me beter wat ik eigenlijk wel en niet wilde (ook al was dat oorspronkelijk niet mijn vraag aan haar).

Ik raad haar van harte aan als strategisch sparringpartner!”

Elja Daae, eigenaar Elja Daae Marketingadvies

 

“Nadat Cecile vorige week langs is geweest, schieten wij de bal in het doel bij het maken van offertes. Cecile heeft ons uitleg gegeven om het slagingspercentage van deze offertes te verhogen. Ze heeft ons door de stappen heen genomen en heeft ons de ingrediënten aangereikt die wij nodig hebben om onze offertes te optimaliseren. Het was een leerzame dag.”

Frank Kastelein, DGA Escape Room Designer (cybersecurity-trainingen m.b.v. escape rooms)

 

“Vandaag een offertedag bijgewoond van Cecile. Ontzettend leerzaam! Cecile heeft ons geholpen met het optimaliseren van onze offertes. Dit zal ons zeker helpen in de toekomst.”

Tarik Pirard, medewerker Escape Room Designer

 

“Cecile is een fijn persoon om mee samen te werken. Tijdens de gastlessen op de Hogeschool Rotterdam gaf ze de studenten op een fijne en toegankelijke manier feedback met betrekking tot de customer journey. Ook is Cecile zeer meedenkend en een gedreven persoon.”

Eda Göksu, docent Hogeschool Rotterdam

 

“(…) Ook al weet ik veel van conversie en websiteoptimalisatie, toch is het fijn om er eens met een frisse blik naar te kijken. Ook nu zijn er weer punten uitgekomen die ik heb aangepakt (…)”

Henk-Jan Geel, oprichter Arctic Adventure Expedities

 

“We just had our product launch at a trade show, but yet, we decided to jump into Cecile’s program immediately, because we can use the information and skills in different sales related situations we are facing now (…)

Exploring the Conversion Pathway is also tremendously helpful. It prevents us of losing potential clients unnecessarily on the way. We wish we would have met her before our product launch, but now we are sure that we are totally prepared for the next expo and we are much more prepared for sales meetings.

We are extremely happy with Cecile’s help! And great that we can do it in English.”

Pulkit Barat, co-founder NuoCanvas

 

“Vanuit Sooner Events werk ik als beursorganisator. Ik vind het belangrijk dat onze exposanten (veelal opleiders en hulpmiddelenleveranciers) tevreden zijn over onze beurzen en ervaren dat ze er veel aan hebben, zodat ze het jaar erop zich opnieuw inschrijven. Daarom vind ik een beurstraining sowieso handig.

Voor het 10-jarig bestaan van de vakbeurs wilde ik onze exposanten een cadeau geven. Ik dacht: wat nou als ik dat koppel aan een beurstraining? Daarvoor heb ik Cecile Keller gevraagd. We hebben even gebrainstormd over de precieze vorm en we kwamen uit op een beursconsult. In eerste instantie wilde ik 10 beursconsulten weggeven aan exposanten.

Het pakte allemaal verrassend goed uit. Ik ontving enthousiaste reacties van exposanten die een consult bij Cecile Keller hadden geboekt. Het maakte duidelijk het een en ander los, want een deel van hen heeft zelfs nog extra sessies bij haar geregeld. Vanwege het succes heb ik besloten om de actie te verlengen, zodat meer standhouders hun beursstrategie met haar konden doornemen.”

Anouk Swieters, beursorganisator

 

 

“Cecile heb ik ingeschakeld voor het schrijven van een offerte. Ze heeft me goede tips en adviezen gegeven bij het schrijven van de offerte met daarbij een positief resultaat! (…)”

Judith van Vree, Sparkle Events

 

“(…) Haar feedback is soms hilarisch. Ze is een bijzonder prettig persoon om mee samen te werken.”

Saskia Bresser – Stein, docent Hogeschool Amsterdam en accountmanager

 

“(…) Na het winnen van zowel de regionale als de landelijke, stond er binnen een paar uur een prachtig persbericht klaar. Dit hebben we opgestuurd naar regionale en landelijke media en heeft voor veel publiciteit gezorgd (…)”

Fleur Huijs, Fleur Presents, winnaar jongerenwedstrijd Zomerondernemer

 

“(…) mijn zus appte: het lijkt wel of je mediatraining hebt gehad (…)”

Peter Bakker, Operational Safety West-Friesland

 

“Cecile kwam voor mij precies op het juiste moment. Toen ik hoorde wat ze deed, hoefde ik ook niet lang na te denken. We zijn gelijk van start gegaan en een paar dagen later stonden we op onze beurs. Het was vanaf de eerste minuut een succes. Je ziet gewoon dat je je klanten gewoon veel beter kunt helpen. door gerichte vragen te stellen. Resultaat was dan ook gelijk te zien met een groot aantal hot leads.”

Dennis Henkes, sales director Evresys

 

“(…) Via een zoekwoordenonderzoek heb ik meer inzicht gekregen in de diensten die ik het beste uit kan lichten op mijn website. Dankzij haar copywriting-tips heb ik geleerd vanuit de klant te schrijven. Dit heeft me beduidend meer bezoekers opgeleverd en daardoor ook meer klanten…”

Kirsten Rijken Rapp, Qivet

 

“Cecile heeft alle PR-uitingen verzorgd rondom het Dementiecafé (van Zorgverslimming) waar ik laatst optrad als spreker. Cecile is in staat om een boodschap op een originele en ook steeds op een andere manier te verwoorden. En wel zo dat het mensen ook triggert! Omdat ze situaties zo beschrijft dat anderen zich erin herkennen. (…) waarmee ze mensen heeft bereikt die anders nooit van het event gehoord hadden (…) Omdat ze niet alleen goed is in taal, maar ook strategisch inzicht heeft, heb ik haar nu gevraagd voor mijn eigen marketingstrategie.”

Ignar Rip, bedenker MuziekGelukMethode