Marketing message

Bied je een sterk product, maar leveren je marketingpogingen te weinig op? Of lanceer je een nieuw concept en vraag je je steeds af: wat gaan we nou zeggen?

 

Bakken met geld en tijd kun je tegen je campagnes aangooien. Maar je inspanningen leveren te weinig op als je boodschap niet resoneert, als je doelgroep jouw woorden schouderophalend ontvangt. Het is verleidelijk om dan nog meer euro’s vrij te maken om het bereik te vergroten. Alleen, aan een groter bereik heb je niks, als je doelgroep zich niet aangesproken voelt. En intussen verdampt je budget.

Een goede campagne begint met een boodschap die voor je favoriete klanten glashelder is, oftewel: een power message.

We gebruiken mijn methode waarbij we pijlsnel de diepte ingaan. Je power message ontwerpen we dan ook in max. 3 korte sessies.

Cecile heb ik in eerste instantie voor een power message ingehuurd. Ik wist goed wat ik wilde bouwen, maar had echt die message nodig. Om te kunnen zeggen ‘dát is nou Jiggr’… dat was een lange struggle. Je hebt je eigen bril waar je steeds doorheen kijkt. Je hebt een derde nodig die vanuit een heel andere bril kijkt.

Bij eerdere bedrijven had ik ook messaging sessies gedaan, maar dat duurde lang en na afloop was ik kapot.

Met Cecile Keller ging het heel snel. We doken meteen de diepte in waardoor we ook snel tot de kern kwamen. Daarna ging alles in sneltreinvaart, want dat is het ook: als je eenmaal je power message in handen hebt, geeft dat vleugels. Een goeie message is als een blikje Red Bull die je steeds weer gebruikt in je marketing en sales. Mensen snappen nu wat we doen.

Jean Witteveen, founder van de startup Jiggr

 

 

De prijs is 1497,- en daarvoor krijg je een marketing message die:

  • je altijd en overal uit je mouw schudt
  • jou en je team energie geeft om het gaspedaal in te drukken
  • je doelgroep aan het denken zet en activeert

De message kun je gebruiken in ál je marketing- en salesactiviteiten. Denk aan: de website-content, blogs, sociale media, emailmarketing, webinars, sales meetings,  beurzen, acquisitie- en netwerkmomenten. Zelfs tijdens de buurtbarbecue.

Neem contact op om te beoordelen of je een marketing message nodig hebt.